Alla inlägg under mars 2018

Av Rasmus Julin - 27 mars 2018 03:20

Nu ser jag att allt jag skrev back in the day är borta. puts väck. känns lite trist om jag skall vara ärlig, men vem bryr sig så här långt efter? ingen antagligen. jaja, då blev det nog inget av denna bloggen ändå. som alla anra bloggar jag har testat genom åren. T.ex Esketeske där jag försökte mig på att blogga ett bra tag. Lite om möbler, lite om annat. Det gick åt skogen, och jag har nog inget lösen ord ens.

Av Rasmus Julin - 27 mars 2018 03:06

Den här gamla bloggen hade jag helt glömt bort at jag startade för ett par år sedan. Jag skulle precis starta en ny, men då dök denna inloggningen upp. Mysko, men sant. Men den känns sådär rät i tid, så jag tipsar om en sajt som fokuserar endast på soffor och rea och den nygamla sajten som alla borde besöka en gpng o dagen (om man nu gillar smycken och annat glittrigt: vardagssmycken.se. Jag var gaska säker på att det var en helt annan sajt där sist jag kikade,då var det mest fokus på guld, silver och andra ädelmetaller. Nu verkar det mer vara billiga halsband, framförallt i deras outlet för smycken - 29:- är typ det dyraste jag ser. Men den verkar inte helt flygfärdig om man är snäll.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards